7.6.09

ORTAKÖY CAMİİ...


Bu gün resim yapmak için en ideal günlerden biriydi, sıcak bir haftasonu ve ben evdeyim....
manzara resmi yapmayı çok seviyorum ama bu sefer tarihi bir yer olsun istedim,
ortaköy camii tam resim edilecek bir manzara nezamandır yapmak istiyordum aldım kağıdımı kalemimi ve başladım yanlız dikkatimi çeken birşey oldu ilk defa bir resmi bitirmeden kalkmadım normalde birkaç hafta elimde kalırdı
( bu sefer fazla rutuş atmadım belkide ondandır:))
en beğendiğim kısmı yine kuşlar... kuşlar .... kuşlar... (birgün kuşkonmaz camiyi yaparsam en cok nesini beğenirim acaba?...:)
beğenmediğim kısmı ise kubbe :( yamuk olmuş büyük kağıtta farkedilmiyor şimdi gördüm...

7 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

oww... muthis bir beceri canim... cok guzel cizim.. tebrik ediyorum seni.. medinem

Pembe Tatlar dedi ki...

Kesinlikle müthiş olmuş canım emeğine sağlık harikasın....
Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

KandilSimidi dedi ki...

güzel olmuş:) anneme göstereyim ama ee amatör ressam nede olsa:) ama çok beğeneceğine eminim...özellikle mecidiye camiini seçmeniz hoş olmuş...

zerrin-misss dedi ki...

ne hoş bir çizim bu böyle..

Adsız dedi ki...

çok hoşş

fatma dedi ki...

ben resim yapmayı çok severim ve bu resimleri gördüğümde büyülendim hepsi bi harikaa vavvv:)

gülfidan dedi ki...

bu camiyi gördümmü bilmiyorum ama büyük ihtimal görmedim eğer o tarafa yolum düşerse hakkaten bu kadar güzelmi diye bakıcam yoksa çizen dahada mı güzellik katmış.kutluyorum seni esmacım çok güzel çizmişsin.. ellerine sağlık devamını bekliyoruz.