1.7.12

Colgate!..

Fikrimühimin son kampanyasını bildiren e-maili aldığımdan beri dişlerimdeki, hassasiyet bir hayli artmış gibiydi. Çok fazla güvendiğim başka bir diş macunu markası üzerine böyle bir kampanyaya katılmakta oldukça ısrarlıydım.
Paketim gelir gelmez ilk yaptığım şey, diş hassasiyetin  karşı üstün performansla hazırlanmış diş macunu ve fırçasını kullanarak dişlerimi fırçalayıp üzerine tıpkı reklamlardaki gibi buzlu bir bardak su içtim.
Evet evet tıpkı reklamlardaki gibi hiç bir şey hissetmiyorsunuz soğuk dişlerinize işlemiyor çünkü yoğun nane aromasının tadıyla birlikte sanki ağzınızı bir duvar perdeliyor  ve siz sızı hissetmiyosunuz. Hissettiğiniz tek şey uzun süreli ferahlık.
Colgate' in bana çevremdekilerle paylaşmam için gönderdiği macunları dağıtmak için Anaokulundaki veli bilgilendirme toplantısında bazı velilerime bu ürünleri dağıttım ve o günden sonra kullanmaya başladılar dürüst fikirlerini benimle paylaşmalarını istediğimde ilk söyledikleri başka Colgate varmı? soruları oldu...

Not: tanıtımlarda her 10 kişiden 9'u diyor ama benim verdiğim her 10 kişi de artık colgate kullanıyor. Ayrıca ağız suyu benim 23 yıldır görmediğim etkide kaliteli bir ürün eğer sizde benim gibi sabah ferah bir ağızla kalkmak istiyorsanız Colgate'in ağız suyunu mutlaka kullanmalısınız tam 12 saat etkili bir ürün ağızı bakterilerden temizlediği için ağız kokusunuda önlüyor

Hiç yorum yok: