14.11.11

Acuka

Bu sabah okul için düzenlediğimiz etkinliğin organizasyon yetkilileri geldiğinde ilk sözlerinin "hocam sizleri geçen yıla nazaran çok iyi gördüm" dedirten tek sebep işte bu fotoğraf.
Okulun yeni aşcısı Zeliha ablamız bizi her sabah sıcak çayı ve aperatifleriyle karşılamasa  Havva öğretmen hiç acıkmayacak bense aylardır almak istediğim bir kiloyu alamıyacaktım.
Acuka zeliş ablanın aperatiflerden yanlızca bir tanesi, üçüncü kez yapışında tükenmeden ancak  fotoğraflayabildim :))
Gerisini siz tahmin edin.
Malzemeler:
  • 1 bardak biber salçası
  • 2 yemek kaşığı domates salçası
  • 5 yemek kaşığı galeta unu
  • 1 su bardağı dövülmüş ceviz içi
  • 1 su bardağı zeytinyağ
  • 1 yemek kaşığı nar ekşisi
  • 3 diş sarımsak
  • pul biber, karabiber, kimyon ve tuz
Hazırlanışı:
  1. geniş bir kabın içerisine salçaları koyun üzerine yağ, galeta unu baharatlar ve diğer malzemeleri ekleyip iyice karıştırın.
  2. kapaklı bir kabın içerisine doldurarak uzun süre buzdolabında saklayıp kahvaltılarda afiyetle yiyebilirsiniz

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim hayirli aksamlar aksam aksam tirtil kurabiyelerin tarifini almaya geldim .Acukanda nefis görünüyor ellerine emeklerine saglik öptüm.

Unknown dedi ki...

Adaşımın yeni tariflerinin takipçisiyim :)
Acuka tam benlik bir lezzet,nefis gözüküyor :)
Aldım bir dilim,ellerinize sağlık canım..
Muhabbetle..

Unknown dedi ki...

Kocaman bir dilim için neler verirdim bir bilsen..
Nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

Salçalar hazırmı,ev yapımımı?
Bende denemek istiyorum.

e.esma.albayrak dedi ki...

hazır :) olca

Adsız dedi ki...

Tşk