9.2.11

Kereviz salatası...


Eğer yayınlanacak bir tarifim varsa onu sıcağı sıcağına yazmadıysam bir daha yazmak çok zor geliyor. Ben bu salatayı ne zaman hazırladığımı hatırlamasam da akıbeti diğerleri gibi olmadan farklılık yapıp ekledim bile...
Kereviz bizim evde pişmeyen bir sebze ama annem ve ben salatasını hemen hemen her hafta tüketir olduk.

Malzemeler:
Arzu ettiğiniz kadar rendelenmiş kereviz,
yoğurt
biraz maydanoz
bir iki diş sarımsak
tuz ve cevizi harmanlayarak elde edebileceğimiz bir salata...

3 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Kerevizi bu şekilde çok seviyorum nefis görünüyor ellerine sağlık.

sibelyalcincom dedi ki...

Bizim evde en güzel salata haliyle tüketiliyor ellerinize sağlık:)))

Unknown dedi ki...

Immm ay afiyet olsun çok güzel görünüyor ellerinize sağlıkk :)
Bilin bakalım yrn benim mönüde ne var :D


http://gizemkolcak.blogspot.com/