20.6.10

Yıl sonu pikniği...

Bu kadar aradan sonra yazacak çok şey var ama nereden başlasam bilemiyorum. Geride bıraktığım sitres dolu günlerden tek çift kelime bile yazmadan, okulumuzun yıl sonu pikniğine geçsem çok daha iyi olacak.
Her yıl olduğu gibi okulumuzun yıl sonu gösterisinin ardından, yine harika bir gün geçirdik, çocuklar, anneleri ve misafirleriyle bol bol yedik içtik ve eylendik...ertesi gün maaile geçirdiğimiz piknik alerjiside nazarlığı :)...Piknik boyunca Makineyi elimden düşürmeme rağmen fazla fotoğraf çekemedim aslında birbirinden güzel lezzetler ve orjinal tariflerle doluydu self servisimiz....
Bense ilk gözüme kestirdiğim bu tarifi fotoğraflamak için uğraşırken diğerleri çoktan yarılanmıştı bile :)
umarım en kısa zamanda sağdaki puf tarzı kekin tarifini sizlerle paylaşabilirim hem lezzet olarak hem görüntü olarak beğeneceğinizi ümit ediyorum...
tüm babaların babalar gününü kutlayarak hoşçakalın....

1 yorum:

pelince dedi ki...

Ne güzel bir piknik olmuş,sizleri tebrik ediyorum... iyi tatiller diliyorum;)