29.5.16

Tavuklu Şehriye Salatası

Tavuğu haşladım. Evden çıktım yapımcı bir arkadaşımla buluşup, Fatih Güllüoğlu'nun söyleşine katıldım. Baktım devlet sırrı verir gibi tarif veriyor blogumu hatırladım. Ben de bu işi biraz daha ciddiye almaya karar kıldım. (henüz bir ölçeğim yok ama gayret edeceğim) Eve geldim, 2 su bardağı şehriyeyi 2 kaşık yağda kavurup yine 2 subardağı tavuk suyu ile haşladım. Yeşillikler yıkayıp doğradım. Mısır turşu köz biber ve tiftiklenmiş tavukla şehriyeleri harmanladım.
Üç-beş dal dereotu bir kaç kornişon turşutla süsleyip doğru peteğim için yola çıktım. Bol muhabbetli hoş sohbetli enfes lezzetli bir masanın etrafında kendime rahat bi köşe buldum demek isterdim ama ne haddime, çayların biri bitti öbürü geldi. Neyseki severim ben bu işi dedim, klasik öyleyse çaya yakın sen otur dediler kabul ettim.
Farkettiyseniz iki lafın arasında tarifini de verdim ;)

Hiç yorum yok: